Αποστολές PDF Εκτύπωση E-mail

 

To otolips.gr κάνει παράδοση στην περιοχή μου;
Η εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε για τις παραδόσεις των προϊόντων καλύπτει όλη την Ελλάδα. Αν η περιοχή σας χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτη από την ACS τότε θα επικοινωνήσουν μαζί σας για διευθέτηση του τρόπου και του τόπου παράδοσης.

Τι επιλογές παράδοσης έχω;
Παράδοση στο σπίτι σας: Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρείας courier (Acs). Στην περίπτωση που έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, λαμβάνεται ενημερωτικό sms, την ημέρα που η αποστολή βρίσκεται στο τελευταίο σταθμό πριν την παράδοση. Για τα υπερμεγέθη προϊόντα (π.χ. μπαγαζιέρες –τρέϊλερ- μπαγαζιέρες οροφής thule , κ.α.) η παράδοση γίνεται μέσω μεταφορικής, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.

Παρακαλούμε να βρίσκεστε στον χώρο την συμφωνηθείσα ώρα για την δική σας καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση.
Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η ACS θα σας αφήσει sms/σημείωμα που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματος σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.

Ποιες ώρες παραδίδετε μέσω courier;
Μπορείτε συνήθως να παραλάβετε τις αγορές σας μεταξύ 11.00πμ και 18.00μμ από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Τι χρεώνετε για την υπηρεσία;
Για παραγγελίες άνω των 150 ΕΥΡΩ, η παράδοση είναι δωρεάν.
Για την Ελλάδα για παραγγελίες κάτω των 150 ΕΥΡΩ, η βασική χρέωση για την παράδοση είναι 12 ΕΥΡΩ . Για τα υπερμεγέθη προϊόντα (π.χ. μπαγαζιέρες –τρέϊλερ , ) η χρέωση είναι 60 ΕΥΡΩ

Ποιος μπορεί να υπογράψει για την παραλαβή;
Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί ένα πιστοποιητικό ταυτότητας και μια υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.

Τι συμβαίνει αν δε με βρουν;
Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η συνεργαζόμενη εταιρία courier, θα λάβετε ειδοποίηση sms εάν είχατε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου ή θα σας αφήσουν ειδοποιητήριο σημείωμα και η παραγγελία σας θα δοθεί ξανά προς παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί ένα πιστοποιητικό ταυτότητας και μια υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Μετά από μερική ή ολική ακύρωση της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα σας γίνει αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:

Πιστωτική κάρτα on-line:
Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας στο site μας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα σας, μέσα σε 4 εργάσιμες ημέρες.

Αντικαταβολή:
Αν η παραγγελία σας πληρώθηκε μέσω αντικαταβολής, κατά την παραλαβή της, τότε θα πρέπει να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο να είστε δικαιούχος για να προχωρήσουμε σε πίστωση εντός 7-14 εργάσιμων ημερών.

Τι γίνεται αν η παράδοσή μου καθυστερήσει;
Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό σε περίπτωση καθυστέρησης. Ωστόσο, κάποιες φορές τυχαίνουν καθυστερήσεις που μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχό μας.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας πατώντας στο "Το προφίλ μου" και μετά στο "Ιστορικό Παραγγελιών".

Αν ωστόσο αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο  2422024044

Στην παραγγελία μου λείπουν πράγματα:
Εάν σας λείπουν προϊόντα παρακαλούμε καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2422024044

Δεν μου έχει γίνει έκπτωση:

Λυπούμαστε που δεν λάβατε την έκπτωσή σας. Παρακαλούμε καλέστε μας στο 2422024044 δίνοντάς μας τον αριθμό παραγγελίας σας και πληροφορίες σχετικά με την έκπτωση που περιμένατε να λάβετε έτσι ώστε να διεκπεραιώσουμε το πρόβλημα για λογαριασμό σας.

 
Αναζήτηση κοτσαδόρου




Είσοδος/Εγγραφή





Μας διαβάζουν
Έχουμε 17 επισκέπτες συνδεδεμένους